[break]
36 billbordów zapraszających na Bella Skyway Festival w ośmiu polskich miastach - Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Poznaniu, Łodzi, Olsztynie, Płocku, Gnieźnie. Informacje w ogólnopolskich dziennikach - „Newsweeku”, „National Geographic Polska”... Tekst promujący festiwal ukazał się nawet w magazynie pokładowym LOT-u.
- Nie bez znaczenia jest fakt, że w tym roku impreza trwała sześć dni, czyli o jeden dłużej niż rok wcześniej - mówi Krystian Kubjaczyk, dyrektor TAK. - Zaprocentowały pozytywne wrażenia, które festiwalowi widzowie wywożą z Torunia.
W pierwszych latach odbywającego się od 2009 roku festiwalu frekwencja wahała się od 100 do 120 tys. widzów. W 2013 roku było już około 150 tys. Rok temu widzów było już dwa razy tyle - 300 tysięcy!
Co stanie się, gdy frekwencja imprezy, która idealnie nadaje się do rozmiarów starówki, wciąż będzie rosła?
- Na Zachodzie przeniesiono festiwale na jesień i na zimę, czyli wtedy, kiedy robi się wcześnie ciemno. W Toruniu przyzwyczailiśmy się już do tego, że na festiwalu musi być ciepło i przyjemnie. I na razie przy tym pozostaniemy - zapewnia szef Toruńskiej Agendy Kulturalnej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?