MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Przez opóźnienia Poczty Polskiej przepadł termin na komisję

Tomasz Wersocki
Mimo wielu prób modernizacji w pracy Poczty Polskiej są jeszcze pewne rzeczy do poprawienia
Mimo wielu prób modernizacji w pracy Poczty Polskiej są jeszcze pewne rzeczy do poprawienia Sławomir Kowalski
Nasza Czytelniczka skarży się na opóźnienia Poczty Polskiej, która nie dostarczyła do niej na czas ważnego listu. Teraz będzie musiała czekać ze schorowaną i niepełnosprawną krewną na nowe wyznaczenie terminu przez lekarską komisję.

Pani Maria złożyła wniosek o orzeczenie o niepełnosprawności do toruńskiej komisji. Mimo dołożenia wszelkich starań ze strony naszej Czytelniczki, Poczta Polska nie wywiązała się ze swoich obowiązków jako dostarczyciela korespondencji.

- Wniosek dotyczył mojego bliskiego, który jest niepełnosprawną osobą. Miał go rozpatrzyć do miejski zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności - mówi nasza Czytelniczka.

Zobacz także: Nowy Fiat Tipo okiem flotowca

Pani Maria oczekiwała jednak bardzo długo na odpowiedź ze strony komisji.

- List dotarł do mnie dopiero po dwóch tygodniach od wysłania go przez urząd. W dodatku w dniu, w którym miałam wyznaczony termin stawienia się przed komisją do spraw orzekania o niepełnosprawności - dodaje.

Pani Maria postanowiła wyjaśnić całą sprawę w jednym z Urzędów Pocztowych.

- Przedstawiłam sytuację kierownikowi tej placówki. Doczekałam się przeprosin za zaistniałą sytuację - mówi.

Zdaniem Pani Marii to za mało. Przez opóźnienia spowodowane Pocztą Polską, która przez dwa tygodnie dostarczała list w Toruniu, należałoby się jej coś więcej niż tylko przeprosiny.

Zobacz także: Wypadek na moście w Toruniu [ZDJĘCIA]

- Co teraz mamy zrobić? Przecież termin wyznaczony przez komisję przepadł i musimy obecnie czekać na kolejny. Poczta Polska przesyłała list tak długo i wygląda na to, że z czasem mojej bliskiej niepełnosprawnej osoby już się nikt nie liczy - dodaje Czytelniczka.

- W przypadku zgłoszenia przez klienta nienależytego wykonania usługi wyjaśniamy każdą sprawę indywidualnie. Prosimy naszych klientów o wszystkie informacje, które pozwolą nam zidentyfikować przyczynę zdarzenia, w tym: numer przesyłki, informacje na temat adresów nadawcy, odbiorcy, daty nadania. Każdorazowe sprawdzenie sprawy indywidualnej pozwala nam eliminować tego typu zdarzenia - słyszymy w biurze prasowym Poczty Polskiej.

Jego pracownicy podkreślają, że zawsze istnieje możliwość przesłania skargi na adres: [email protected] lub przez specjalny formularz umieszczony na stronie poczty.

INFO Z POLSKI - przegląd najciekawszych informacji ostatnich dni w kraju - 20.04.2017

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska